13 Ocak 2010 Çarşamba

Parlak saçlar..

Uçları çatallaşarak, ayrılan saç telleri ve parlaklığını yitirmiş, mat görünümlü saçlardan mı şikayetçisiniz? John Frieda’dan, saçlarınızdaki kırıkları mühürlemeye ve saçlarınızın her mevsim ışıldamasına yardımcı olan özel ışıltı artırıcı serisinden Kahve Ton Saçlar İçin Şok Parlaklık, gün boyu devam eden yoğun bir parlaklık sağlarken, ayrılan saç uçlarını birbirine mühürleyerek, bakımlı ve pürüzsüz saçlara kavuşmanızı destekler. Özellikle ıslak saça uygulanması önerilen ürünü, ekstra parlaklık için kuru saça da uygulayabilirsiniz. John Frieda Kahve Ton Saçlar İçin Şok Parlaklık: 24 TL "Ben Boyner'de alıp denemiştim bu ürünü. YKM ve büyük kozmetik mağazalarında satılıyor. Tavsiye ederim.."

3 yorum:

  1. Bende almak istiyorum ne zamandır ama benim saçlarımda gölge var hangi ürünü önerirsiniz?şimdiden sağolun:)

    YanıtlaSil
  2. Benim saçlarım kahverengi olduğu için bu seriyi kullandım. Ama kızıl ve sarı saçlar için de ürün grupları mevcut. Stand görevlisine sorarsan daha ayrıntılı bilgi verir. Çok geniş bir ürün yelpazesi mevcut çünkü..

    YanıtlaSil
  3. saçlarım çok mat. boyadıktan sonra 2. yıkamada matlığı ön plana çıkıyor. kahwerengi tonunda saçım. işe yarar mı acaba yaa :S deneyeneniniz var mı ??

    YanıtlaSil

Düşüncelerinizi paylaştığınız için çok teşekkürler..

Alev