16 Eylül 2010 Perşembe

Dün neler aldım!

Ne zamandır alışveriş postu yazmadığımı farkedince "dün neler aldım" onu paylaşayım dedim :p Ürünlerin bazıları henüz elime ulaşmadı o yüzden kullanınca daha detaylı yazarım.. DeMert nail enamel dryer {Oje kurutucu sprey}: Lacheen'in bu yazısında görmüştüm bu spreyi ne zamandır bakıyordum sonunda bu sitede buldum ve sepete attım hemen! Nasıl çıkacak çok merak ediyorum.. Essie ojeler ile uzaktan uzağa bir flört yaşıyorum ne zamandır ama deneme fırsatı bulamamıştım bir türlü. Geçenlerde sepete atıp vazgeçtim son anda! Ama dün alışveriş modunda olduğum için bir çırpıda alıverdim! Biri pembe diğeri metalik iki oje ve 1 tane çabuk kurutucu aldım bu siteden. Gelsin artık :p John Frieda'nın saç - bakım ürünlerini uzun zamandır severek kullanıyorum. Saçlar kızıl - kırmızı tonlarında olunca şampuan ve saç bakım kremini de kullanmaya başlamıştım. Limango'da indirime girince yedekledim hemen! Tavsiye ederim.. Tchibo'dan "bugün kargo bedava" diye bir mail alınca kendimi sitede buluverdim! Pasta malzemeleri satan mağazalarda çok daha pahalıydı bu ürün o yüzden hemen aldım! Yeni alışverişlerde görüşmek üzere :p

6 yorum:

  1. DeMer'i söylemiştimya sana .Ben çok memnunum Sen bayya ucuza almışsın eşim toptanını alıp satıyor onda bile daha pahalı.Şanslısın.

    YanıtlaSil
  2. Evet sihirlicim :) Bende baya bir araştırdım bazı sitelerde 2 katı fiyat vardı! Çok uygun geldi bana da. Seninde payın büyük ama almamda :) Sağolll..

    YanıtlaSil
  3. Gule gule kullan canim aldilarini:)

    YanıtlaSil
  4. Şu Demert'i ben de denemek istiyorum aslında, memnun musun acaba?

    YanıtlaSil
  5. Dennis; kesinlikle! Çokkk memnunum, tavsiye ederimmm.. Kocaman bişey kullan kullan bitmiyor :d

    YanıtlaSil
  6. O zaman ben de en kısa zamanda ediniyorum! :) Ben de Kalyonun bi tane var böyle mor renkte; ama çok yağlı duruyor ve o kadar çabuk da kurumuyor sanki..

    YanıtlaSil

Düşüncelerinizi paylaştığınız için çok teşekkürler..

Alev