25 Ocak 2011 Salı

83.Oscar Adayları ve Ödül Töreni Sunucuları...

James Franco ve Anne Hathaway, 27 Şubat 2011'de Kodak Theatre'da gerçekleşecek 83. Academy ödüllerinin {83. Academy Awards} sunumunu yapacaklar. İçimden bir ses bu yıl Oscar Ödül Töreni çok eğlenceli geçecek diyor!!
Oscar Adayları
Colin Firth'in başrolünü oynadığı "King's Speech" {Kralın Konuşması} filmi 12 dalda Oscar'a aday gösterildi. "True Grit" filmi 10 dalda Oscar'a aday gösterilirken "Inception" ve "The Social Network" filmleri ise 8 dalda Oscar adayı oldu. En iyi film adayları; The Social Network, Black Swan, King's Speech, The Fighter, Inception, The Kids are All Right, 127 Hours, Toy Story 3, True Grit, Winter's Bone. En iyi kadın oyuncu adayları; Annette Bening, "The Kids Are All Right", Nicole Kidman, "Rabbit Hole", Jennifer Lawrence, "Winter’s Bone", Natalie Portman, "Black Swan", Michelle Williams, "Blue Valentine". En iyi erkek oyuncu adayları; Colin Firth, "The King’s Speech", Jesse Eisenberg, "The Social Network", James Franco, "127 Hours", Javier Barden, "Biutiful", Jeff Bridges, "True Grit". En iyi yardımcı kadın oyuncu adayları; Amy Adams, Helena Bonham Carter, Melissa Leo, Hailee Steinfeld, Jacki Weaver. En iyi yardımcı erkek oyuncu; Christian Bale, John Hawkes, Jeremy Renner, Mark Ruffalo, Geoffrey Rush. En iyi animasyon; How to Train Your Dragon, The Illusionist ve Toy Story 3 filmleri aday oldu. Bakalım altın heykelciği kimler kucaklayacak!!

2 yorum:

  1. waayyy katılıyorum golden globedan sonra oscar da renkli olacak gibi :) anne hathawayi çok beğenirim :) sevdim bu haberi :D

    YanıtlaSil
  2. Ne hoş bir vücut ve ne korkunç bir duruş! Benim böyle boyum posum olsa, ellerimi öyle sünepe gibi bağlayıp, katiyen kambur durmazdım. Yazık olmuş. Ayrıca elbisenin göğüs kısmı ve içine giydiği sütyen tam bir felaket. :( Göğüsleri takma gibi duruyor! Ahahah!
    Ben de eleştirseydim kızı biraz... :DDDD

    YanıtlaSil

Düşüncelerinizi paylaştığınız için çok teşekkürler..

Alev