14 Ocak 2011 Cuma

Tavsiye; Roc Makyaj Temizleme Sütü

Roc'un 3'ü bir arada yüz ve göz temizleyicisini yıllardır bıkmadan kullanıyorum. Arada yeni ürünler denediğim de oluyor ama dönüp dolaşıp yine Roc alıyorum. Aslında benim favorim buydu ama Strawberry'de bu ürünün indirime girdiğini görünce alıp denemek istedim. Türkiye'de 30 - 35 Liraya satılan bir ürün onküsür liraya geldi bana düşünün aradaki farkı. Hemen yedekledim tabi! Bitirirsiniz falan :p
{ Roc Normal ve Karma Ciltler İçin Makyaj Temizleme Sütü - RoC Demaquillage Actif Cleansing Milk 200 ml}
Benim gözümde bazı ürünlerde yanma falan olur ama Roc'un ürünlerinde bu sorunu hiç yaşamadım. Çok da güzel temizliyor günlük makyajı. Tavsiye ederim..

4 yorum:

  1. ben de roc un göz makyajı temizleme ürününden kullanmıştım..gözü yakmıyordu..beğenmiştim ama artık pamukla falan uğraşmayı sevmediğim için öyle sanki kirpiklerimi falan yoluyormuş gibi hissediyorum..tavsiye edebileceğin acaba göz makyajı için su ile yıkayarak çıkarabilen var mı?

    YanıtlaSil
  2. Portakal Çiçeği; O su ile yıkananlarda sanki çıkarmıyor gibi geliyor bana :)) Tavsiye edeceğim birşey yok maalesef :((

    YanıtlaSil
  3. nice blog ....
    insert translator please ....turkish it's hard ...I'm italian .

    come for a visit ....become my follower ...I'll do back

    ave

    YanıtlaSil
  4. allah allah demek ki işte herkese göre değişiyor :) yine de teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil

Düşüncelerinizi paylaştığınız için çok teşekkürler..

Alev