16 Şubat 2011 Çarşamba

Yeni yardımcım!

Ne zamandır aklımdaydı eskiyen şarjlı süpürgenin yerine yeni bir süpürge almak ama bir türlü fırsatım olmamıştı. Ama geçen sabah işe giderken, vitrinden öyle bir baktı ki bana! daha fazla karşı koyamadım ona!! Evdeki elektrikli süpürgem Bosch olduğu ve 10 yıldır beni yarı yolda bırakmadığı için tercihimi yine bu markadan yana kullandım. Bu süpürge ilk bakışta klasik dik şarjlı süpürgelere benziyor ama karnından minik bir el süpürgesi daha çıkıyor. Kanguru misali yani... Bosch Move 2 in 1'de dik şarjlı süpürge ve şarjlı el süpürgesi bir arada bulunuyor. Bu onu çok cazip yapıyor bence. Başka markalarda da benzer ürünler var ama ben bunu sevdim, pişman da değilim. Almayı düşünenler varsa tavsiye ederim. Fiyatı ise 215 TL.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Düşüncelerinizi paylaştığınız için çok teşekkürler..

Alev