3 Temmuz 2011 Pazar

Dekolteniz ile göz kamaştırın!

Vücudunuzda, özellikle sırt ve dekolte bölgelerinizde ki sivilce ve pürüzler yaz aylarında terlemenin artışı ve güneşin etkisi ile çoğalma gösterir. Özellikle yazlık ve dekolte kıyafetleriniz için oldukça sıkıntı yaratan bu duruma, Dr.Murad, yaptığı özel çalışmalar sonucu geliştirdiği Blemish Body Wash ve Clarifying Body Spray ile etkili çözümler sunuyor. Blemish Body Wash, ciltteki nemi korurken, sırt ve dekolte bölgenizdeki sivilcelere karşı, yüzey bakterilerini kontrol ediyor. Cildi soyucu ve pürüzsüzleştirici peeling etkisi ile kıl dönmesi ve batık problemlerinin giderilmesinde etkili sonuçlar sağlarken, gözeneklere nüfuz ederek cildin derinlemesine temizlenmesini sağlıyor. Naneli kokusu ile bütün yaz vazgeçilemeyecek bir duş jeli! Fiyatı: 124 TL Anti bakteriyel etkisi ile yüzey bakterilerini kontrol eden Clarifying Body Spray, iyileştirici özelliği ile gözeneklere derinlemesine nüfuz ederek cildi temizliyor ve yeni sivilce oluşumunu engellemeye yardımcı oluyor. 360 derece dönebilen sprey başlığı sayesinde ulaşılması en zor bölgelere dahi kendi kendinize uygulayabileceksiniz. Duş jeli yerine vücudum için sivilce kurutucu sprey arıyorum diyenler için özel! Fiyatı ise 109 TL

1 yorum:

  1. Keşke bu seri işe yarasaydı... ben de çok büyük ümitlerle kullanmıştım bu serinin yüz ve vücut ürünlerini. Ama diğer kullanıcılar gibi ben de aradığımı bulamadım pek fazla. :( Üstelik çok da pahalılar.

    YanıtlaSil

Düşüncelerinizi paylaştığınız için çok teşekkürler..

Alev