13 Aralık 2011 Salı

Mango Alışverişim ♥


İzmit'te Mango'nun sadece Outlet mağazası olduğu için ben aksesuar alışverişlerimde genelde Mango Online'ı tercih ediyorum.

Bugün itibarı ile de %50 indirime girdiklerini görünce dün akşam tüm ürünlere bakıp en sevdiklerimi sepete attım ve bu sabah indirimli olarak satın aldım.
Benim gibi alışveriş ve Mango severlerdenseniz bu indirimi kaçırmayın.
Postacı çantaları seviyorum hatta geçen sezonda indirimden almıştım bir tane! Onu daha kullanmaya başlamadım ama bu daha büyük ve çok daha kullanışlı gibi geldi bana...
Bowling tipi çantalar bu ara favorim. Siyah kapitone olanını almıştım sezon başında. Aşağıdaki makyaj çantasının aynısı. Onu çok severek kullandığım için kırmızısını da aldım. Bu benim ilk kırmızı çantam olacak! Yılbaşı hediyesi olsun kendime...
Bu da makyaj çantası. Fiyatı uygun geldiği için ekledim sepete. Hem dediğim gibi çantamın takımı! Almasam da olurdu ama aldım işte...

15 yorum:

  1. güle güle kullan :) sitesi yogunluktan mıdır nedir zor açılıyor mesela şu dakikalarda

    YanıtlaSil
  2. Joveland; teşekkür ederim. Yoğunluktandır mutlaka. Ben sabah 10'da aldım :)) Pes etme hemen!!

    YanıtlaSil
  3. BUGÜN BENDE BAKTIM ALSAM MI ALMASAM MI DİYE.. AMA ÇOK GÜZEL .... HERŞEY VE ÇOK UCUZ.. AYRICA MANGOLARDA BUKADAR KOLAY AKSESUAR BULUNMUYOR..


    http://eatcinemashoppingbypg.wordpress.com

    YanıtlaSil
  4. Merhabalar çanta hastası biri olarak hepsini çok beğendim güle güle kullanın bncede kırmızı bavul tipinin siyahi var ben postacı siyahdan istiyorum hicbiryerde yok:(( bana varsa barkodunu soyleyebilirmisiniz teşekkürler ..

    YanıtlaSil
  5. Dergok; merhaba,
    çok teşekkür ederim.
    Postacı olanı geçen hafta Kuzay Güney'de Cemre takıyordu :)
    Ben daha kullanmadım ama etiketi duruyor mu emin değilim. Akşam eve gidince bakarım. Eğer varsa yazarım tabi ki. Kırmızısı vardı Mango online'da geçen hafta ama şimdi baktım tükenmiş galiba yok :((

    Edit: Ürünleri kulanana kadar et,ketlerini pek çıkarmam! Bu defa işe yaradı :))

    Barkod: 8 432527 600548
    Made in Green yazıyor.

    YanıtlaSil
  6. çok teşekkür ederim çok işime yarayacak çok saoluuuun buarada cemrede gördüm bende evet:)) mağazaları arayıp soracağımda var mı diye ona göre gidicem belkide mağazalarda da kalmamıştır:((

    YanıtlaSil
  7. merhabalar aradım mango mağazasından birini bu barkod numarasıymış rf ile başlayan referans kodu olmadan bulamıyorlarmış:(( sizide uğraştırdım ama üzerinde böyle bir numara yazıyor mu acaba? teşekkürler şimdiden zahmet verdim

    YanıtlaSil
  8. Dergok; etiketi atmadım ne olur ne olmaz diye zaten :))
    Akşama bakıcam ama :((

    Yazarım yine...

    YanıtlaSil
  9. olsun geç olsun güç olmasın teşekkür ederim çok.

    YanıtlaSil
  10. Dergok; REF:56601098 C:02 B:53

    diye yazıyor...

    bol şans :)))

    YanıtlaSil
  11. çoook teşekkür ederim flame sonucu bildireceğim:)) şansa ihtiyacım olduğu kesin böyle güzel çanta kalmamıştır bence ama yinede şansımı deneyeceğim:))

    YanıtlaSil
  12. merhaba biraz geç oldu ama sadece nişantaşı citys de vardı ve aldım bende çok seviyorum bu çantayı benden sonra bütün arkadaşlarım bayıldı ve aradılar ama istda son kalanı da ben aldığımdan bulamadım zaten artık kaldırmışlar sezondan artık outlete düşünce demişler.. çook teşekkürler herşey için sayenizde...

    YanıtlaSil
  13. Bulmana çok sevindimmm.
    Ben hala kullanmaya başlamadım biliyor musun!
    Yarın kesin onu takıcam :)

    Sevgiler,
    Alev

    YanıtlaSil
  14. Bu senenin indirimi ne zaman

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aralık başında %30 indirime girdi.
      Bir daha ki ne zaman bilmiyorum. Ama blogdan duyuruyorum. Takip ederseniz yakalayabilirsiniz.

      Sil

Düşüncelerinizi paylaştığınız için çok teşekkürler..

Alev