18 Aralık 2011 Pazar

Shisedo 18 Mystic Plum + Sally Hansen manikür kiti


Bu oje'yi nereden, ne zaman aldığımı bile unutmuşum!

Limango indiriminden falan aldım sanırım!

İlk defa denedim ama rengini çok sevdim.
Lacivert yansımaları olan çok güzel bir mor...
İki kat uyguladım...
Çizgi çizgi olmayan, rengi çabuk veren, hızlı kuruyan ve sürümü çok rahat bir oje.
Tırnaklarımı uzatmayı sevmediğim için Gratis'den aldığım cam törpü ile önce kısalttım.
Cam törpüler bu iş için yaratılmış bence.
Geç keşfettim ama şimdiden favorim oldu!
Manikürümü yeni aldığım Sally Hansen manikür kiti ile yaptım.
Tırnak etlerim için Sally Hansen Instant Cuticle Remover'ı kullanıyorum ve çok memnunum.
Markafoni indiriminden almıştım bunu da.
Rengi tam anlamıyla yansıtabilmek için epey uğraştım.
Umarım başarabilmişimdir!
Sally Hansen Perfect Manicure Kit'i Morhipo'dan 35 TL'ye falan almıştım yanlış hatırlamıyorsam.
İlk defa denedim törpüsü biraz sert gibi geldi ama zamanla alışırım herhalde. Tırnak eti itici ve alıcıya bayıldım. Zaten bu seti alma sebebim de oydu!
Pişman olmadım!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Düşüncelerinizi paylaştığınız için çok teşekkürler..

Alev