22 Ocak 2012 Pazar

Yves Rocher'dan ne aldım?

Oğlumla bugün yakın bir AVM'de Çizmeli Kedi'yi izledik.
Alışveriş yapmaya niyetim yoktu ama Yves Rocher'da 3 al 2 öde kampanyası olunca Yves Rocher'ın fırçalarını denemek istedim.


Aslında ben arındırıcı şampuanını almak istiyordum ama maalesef kalmamıştı.
Bende hazır mağazaya girmişken allık ve iki tane far fırçası aldım Yves Rocher'dan.
Fırçalar keçi ve midilli kıllarından yapılmış.
Performansını bilmiyorum ama epey kaliteli görünüyor fırçalar.
Allık fırçası 19.90 TL, far fırçaları ise 14.90 TL.
Ben 3 fırçayı 34.80'e almış oldum.
Epey karlı bir alışveriş oldu anlayacağınız :)
İnşallah memnun kalırım.

2 yorum:

  1. Oldukça Uygun Fiyata Almıuşsınız

    YanıtlaSil
  2. Allik fircasi gercekten cok kaliteli bende hergun kullaniyorum :)

    YanıtlaSil

Düşüncelerinizi paylaştığınız için çok teşekkürler..

Alev