3 Haziran 2012 Pazar

Denedim; BioDeep Aseton


Bir asetonla ilgili yazı yazacağım hiç aklıma gelmezdi!
Aseton işte nesi daha güzel nesi farklı olabilir ki diye düşünürdüm hep.
Geçenlerde Kuaför Sepetinden alışveriş yaparken nasılsa kargo parası vereceğim diyerek daha önce hiç denemediğim BioDeep Aseton'u atıverdim sepete. 
İyi ki de öyle yapmışım.
BioDeep "besleyicili ve gliserinli" bu pembe asetonu çok sevdim.


"İçeriğindeki özel formülü ile kat kat sürülmüş, koyu renkli ojeleri bile tırnağınıza zarar vermeden kolaylıkla temizler." diyordu açıklamasında kesinikle katılıyorum.
Kokusu da çok güzel.
Şıp diye temizliyor ojeyi...


Fiyatı da oldukça hesaplı.
110 ml 1,25 TL
Bir yerlerde karşınıza çıkarsa bir şans verin bence bu markaya.
Pişman olacağınızı sanmıyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Düşüncelerinizi paylaştığınız için çok teşekkürler..

Alev