16 Haziran 2012 Cumartesi

Denedim; Pastel'den "tarçın" kokulu oje

Pastel'in yeni çıkardığı kokulu ojelerden bu yazımda bahsetmiştim.
Pastel denemem için "Cinnamon" yani tarçınlı olanını göndermiş.
Oje ile birlikte yeni çıkardıkları üç kokunun testerlarını da yollamışlar.
Teşekkür ediyorum Pastel'e...


Oje bu sevimli pembe kutunun içinde geldi.
Özenilerek yollanan paketler her kadın gibi benim de ruhumu okşuyor.


İçinde ışıltı ve simler barındıran ten rengi bu ojeyi ister son kat olarak herhangi bir ojenin üzerine uygulayabilirsiniz isterseniz de benim gibi sade olarak kullanabilirsiniz.



Ben yüzeyi pütürlü ojeleri pek sevmem elim sürekli ojelere gider ama neyse ki bu ojede öyle bir sorun yaşamadım.
Parlak, simli ve kaygan bir yapısı var.
Sürümü rahat ve çabuk kuruyor.


Bu yeni seri minik bir şişede sunulmuş.
Ben çoğu ojeyi yarılamayı başaramadığım için minik olması hoşuma gitti.
Tarçın kokusunu ise çokkk sevdim.
24 saat boyunca hiç azalmadan mis gibi koktu tırnaklarım.
Ellerimi sürekli burnuma götürdüm diyebilirim :)
2.45 TL'lik fiyatı ve mis kokusuyla denemeyi hak ediyor bence.
Ben portakal ve nanelisini de alacağım bir ara.

Bu ürün firma tarafından basın numunesi olarak gönderilmiştir. Yorumlarım objektif ve kişisel deneyimlerimden oluşmaktadır.

2 yorum:

  1. Bende bulduğum gibi bu serinin tüm renklerini alacağım. Kokulu olmasının yanı sıra renkleri de çok hoş.

    YanıtlaSil
  2. Kokusu çok hoş fakat hindistan cevizlisi kadar kalıcı değil hiçbiri. Tarçınlıyı da beyaz oje üzerine sürüp, fotoğrafı blogta paylaşmıştım.

    http://photoandfashion-diy.blogspot.com/2012/06/oje-ask-golden-rose-05-ustu-pastel.html

    YanıtlaSil

Düşüncelerinizi paylaştığınız için çok teşekkürler..

Alev