23 Haziran 2012 Cumartesi

Denedim; Roc Keops Roll-on

Roc'un ter kokusuna karşı 24 saat etkili ve parfümsüz olarak piyasaya sürdüğü "Keops" serisinden roll-on deodorant son iki aydır vazgeçilmezim oldu.
Roc'un cilt ürünlerini yıllardır severek kullandığım için bu roll-on'un başarısına şaşırmadım.
Hem ter kokusunu önlüyor hem de kokusuz olduğu için parfümün kokusunu da etkilemiyor. 
Biter bitmez yenisini alacağım bir ürün oldu Roc Keops Roll-on.



Roc Keops Roll-on alüminyum tuzu içermez. 
Parfümsüz ve alkolsüzdür. 
Yapışkanlık hissi yaratmaz. 
Ciltte tahrişe neden olmaz.
Alerji riskini minimize edecek şekilde formüle edilmiştir. 
Hassas ciltler için uygundur.
İnci'nin blogunda bu ürünün paraben içerdiğini okumuştum almayı düşünenlerin aklında olsun.

Roc Keops Roll-on'un önerilen satış fiyatı 30 ml, 24 TL.
Bu serinin "sprey" ve "stick" olmak üzere iki ürünü daha bulunuyor.

1 yorum:

  1. Bloguna bayıldım.. :) Böyle deneyimlerin paylaşılmasını seviyorum gerçekten yardımcı oluyor..

    Takipteyim , benim sayfama da beklerim :)

    http://www.dilarakoseler.blogspot.com/

    YanıtlaSil

Düşüncelerinizi paylaştığınız için çok teşekkürler..

Alev