4 Temmuz 2012 Çarşamba

VanilyaClub'un Temmuz 2012 Kutusu

VanilyaClub'un Temmuz 2012 kutusu bu sabah elime geçti.
Minik çantalara zaafım olduğu için Temmuz kutusunu beğendim ben.
Calvin Klein parfümün kokusunu da çok sevdim.
En kısa zamanda tam boyunu almayı düşünüyorum.


Kutu her ay olduğu gibi klasik ve şık sunumuyla geliyor.
Bence yenilik yapmanın zamanı geldi artık!
Daha renkli bir ambalaj bekliyorum ben...

1 - Perricone MD Nutritive Cleanser Temizleyici; cildi kurutmadan günlük kalıntıları temizleyerek, daha parlak ve pürüzsüz bir cilt yüzeyinin oluşmasını sağlıyor. 59 ml - Tam boyu 177 ml, 115 TL

2 - Rubis cımbız; paslanmaz çelikten üretilmiş ve ergonomik formu ile eli yormayacak şekilde tasarlanmış. 25 TL

3 - Calvin Klein Beauty Parfüm; kadının iç güzelliğini dışa vurarak, kendine güvenini arttırıyor, rahat ve çekici görünmeyi vaat ediyor. 2 ml - Tam boyu 100 ml - 254 TL

4 - Calvin Klein Beauty beyaz makyaj çantası, yumuşacıkkkk ve çok güzelll. Bayıldımmmm...

5 - Alessandro One Minute Pedicure; Atlantik'in deniz tuzunu içeren "One Minute Pedicure" kurumuş ve sertleşmiş cilde ipeksi bir his kazandırıyor. 50 ml - Tam boy 150 ml - 96 TL


Eğer siz de VanilyaClub'a üye olmak ve ayda 35 TL'ye kendinize ya da sevdiklerinize böyle güzel bir paket hediye etmek isterseniz www.vanilyaclub.com'a tıklayın.

Bu ürün firma tarafından basın numunesi olarak gönderilmiştir. Yorumlarım objektif ve kişisel deneyimlerimden oluşmaktadır

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Düşüncelerinizi paylaştığınız için çok teşekkürler..

Alev