31 Ekim 2012 Çarşamba

Denedim; Yves Rocher Beaute des Pieds ayak peelingi

Yves Rocher Beaute des Pieds ayak peelingini bir süredir kullanıyorum.
Özellikle yazın deniz ve havuzda yıpranan ayaklarım için çok faydalı bir ürün oldu.
İçeriğindeki Kayısı çekirdeği tozu ile ayak derisini pürüzsüzleştirirken, organik lavanta yağı ve özsuyu ile ayakları gevşetip rahatlatıyor.


Ben ayak peelinglerini duşta uyguluyorum.
Hem ayaklarım suda yumuşamış oluyor hem de kullanım açısından daha pratik olduğunu düşünüyorum.
Yves Rocher Beaute des Pieds ayak peelinginin tanecikleri ne çok fazla iri ne de sert.  
Tam kıvamında.
Ben nemli ayaklarıma peeling yapıp ponza taşı ile topukları hafifçe törpüleyip duruluyorum.
Ardından nemlendirici ayak kremini sürüyorum ve tatammm mis kokulu ayaklar! 


Rahat, mutlu ve yumuşacık ayaklara sahip olmak istiyorsanız Yves Rocher Beaute des Pieds ayak peelingine bir şans verin bence.
50 ml - 17,90 TL

2 yorum:

  1. bütün vücuda peeling yapılmasına inanan biri olarak muhakkak bu ürünü de deneyeceğim :)

    YanıtlaSil
  2. yves rocher in her ürünü harika :D

    semforever-semforever.blogspot.com

    YanıtlaSil

Düşüncelerinizi paylaştığınız için çok teşekkürler..

Alev