24 Kasım 2012 Cumartesi

Denedim; Sally Hansen Safir Tırnak Törpüsü

Sally Hansen'ın {2 Step Sapphire File} Safir Tırnak Törpüsü'nü 6 ay kadar önce Morhipo'dan 18 TL'ye almıştım. O günden beri de elimden düşürmüyorum!
Ayda bir kez boya, kaş vs için kuaföre uğradığımda manikür de yaptırıyorum.
Onun dışında tırnak bakımımı 10 günde bir evde kendim yapıyorum.
Sally Hansen’ın ergonomik ve çok yönlü safir törpüsünü iç kısmını tırnaklarımı kısaltmak dış tarafını ise şekil verip tırnak uçlarımı pürüzsüzleştirmek için kullanıyorum.
Pratik ve hızlı bir manikür için geliştirilmiş çok kullanışlı bir ürün.
Eğer törpü almak niyetindeyseniz kesinlikle öneririm.

Neden Safir Tırnak Törpüsü?

- Tırnak şekline en uygun bükey format
- İçbükey ve dışbükey yüzeylerin her ikisinin de farklı işleve sahip olması
- Tutuş Kolaylığı: elden kaymayacak şekilde tasarlanmış olması
- Çok Yönlü: tırnakları hem kısaltmaya hem şekillendirmeye yardımcı
- Ergonomik ve pratik oluşu.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Düşüncelerinizi paylaştığınız için çok teşekkürler..

Alev