13 Şubat 2013 Çarşamba

Engin Altan Düzyatan ve Didem Soydan Markafoni'de

Markafoni 14 Şubat Sevgililer Günü için oyuncu  Engin Altan Düzyatan ve model Didem Soydan ile özel bir çekim yapmış. 14 Şubat Perşembe günü satışa çıkacak olan kampanya için Emre Ünal’ın objektifine Mert Aslan'ın stylingiyle poz vermiş ikili. Ben Engin Altan Düzyatan'a bayıldığım için mest oldum bu fotoğraflara!
14 Şubat'ta Engin Altan Düzyatan'ın Sinem Kobal, Burcu Kara, Sedef Avcı, Cemal Hünal ile başrolünde oynadığı Romantik Komedi 2 filminin de vizyona gireceğini not düşeyim. Ben ilk filmde çok eğlenmiştim. Devamını kaçırmam...
Markafoni  kampanyasını da merakla bekliyorum!






Fotoğraflar; Markafoni.blog

1 yorum:

  1. Şu hayatta hiç bir ünlüye hayranlığım ve zaafım yok. Ancak Engin Altan Düzyatan hemşehrim diye midir bilmiyorum tüm tabularımı fena yıkıyor:) Üstelik erkekte bıyıktan nefret ederim o bile yakışmış:)

    YanıtlaSil

Düşüncelerinizi paylaştığınız için çok teşekkürler..

Alev