15 Şubat 2013 Cuma

Tarzimon.com alışverişim..

Online alışveriş çıktıktan sonra ben mağazalardan eskisi kadar alışveriş yapmaz oldum!
Sizde durum nedir bilmiyorum ama ben artık ihtiyacım olan ürünü genelde internette aramaya başlıyorum ve bulduğum seçenekler arasında uygun fiyat, güvenilir ve müşteri memnuniyetini bir arada barındıran siteleri tercih ediyorum.
Tarzimon.com ile tanışmam da böyle bir ana denk geldi!
Friendship bileklikler biliyorsunuz geçen yaz oldukça modaydı. Renk renk aldık, hatta kendimiz yapıp taktık.
Ben yabancı sitelerde metal zincirli modelleri görüp görüp iç geçiriyor, yapmaya da üşeniyordum.
Nedense istediğim tarzda bir modeli yaz boyunca bulamadım.
Taa ki bu güzelliği görene kadar!


Tarzımon'daki Cords butiğinde bu renkli ve iri zincirli modele aşık olmuş olabilirim!
Tülden bir kese ile özenle paketlenerek 2 gün sonra ücretsiz kargo ile adresime kadar geldi.


Bu baykuş şeklindeki kapı süsünü de sitede dolaşırken çok beğendim ve yazlığın krem rengi kapısına çok yakışacağını düşünerek Kaplumbağa Tasarım'dan aldım.
Yaza kadar mutfak dolabının kapağını süsleyecek.


Tarzimon.com tasarım ürünlerine odaklı sosyal bir alışveriş platformu. Siteye üye olduktan sonra diğer kullanıcılar seni takip edebilir ve önerilerinden haberdar olabilirler. Tasarımları Facebook ve Twitter hesaplarından önererek hem tarzını yansıtır, hem de önerdiğin ürünler satıldığında %10 puan kazanarak ücretsiz alışveriş de yapabilirsiniz.

Yani önerilerini ne kadar çok çevrenle paylaşırsan ve satılmasını sağlarsan o kadar çok kazanıyorsun.

Tarzimon sadece bir alışveriş sitesi değil, son tasarımların ve tasarımcıların takip edildiği, gezinmesi zevkli bir moda platformu.
Biz göz atın bence...
www.tarzimon.com

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Düşüncelerinizi paylaştığınız için çok teşekkürler..

Alev