29 Mayıs 2013 Çarşamba

Çiçeklendi evim!

www.zarifsanatevi.com 'dan geçen hafta evimi renklendiren çok cici bir paket aldım.
Nisan ayından beri evde badana, tadilat, aksesuar değişikliği, yeni mobilyalar vs derken kafayı bahar dekorasyonu ile iyice bozmuştum.
Tam zamanında kapımı çaldı bu canvas tablo.


Ürün pıt pıtlı kağıt üzeri mukavva ve kartonla paketlenmiş maksimum güvenli bir şekilde elime ulaştı.
O kadar güzel sarmışlar ki kargo görevlilerinin zarar vermesi!! neredeyse imkansız :D


Tataaammmm!
İşte pembe güllerle bezeli canvas tablom!
Kırmızı ev şeklindeki mumluk ve porselen aşk kuşları dışındaki aksesuarlar İkea'dan.


Şimdilik dresuarın üzerine yerleşti bu pembe tablo ama sonbaharda yatak odasına karyolanın olduğu duvara asmayı planlıyorum.
Böyle değişiklikler iyi geliyor bana...


Zarif Sanat Evindeki ürünler 1. sınıf pamuklu tuval kumaşı üzerine baskı yapılarak üretiliyormuş. Baskı bezi vinil (vynil) veya sentetik katkılı değil, kullanılan mürekkepler ise solvent (kansorejen) içermeyen AB standartlarına uygun gerçeğe en yakın tonlardaki su bazlı mürekkeplerden yapılıyormuş. Tabloyu germek için kullanılan şase, 3 cm kenar kalınlığında ve kurutulmuş ağaçtan yapılıyormuş. Zarif Savat Evinden alacağınız modern ve dekoratif Canvas Tabloları gönül rahatlığıyla sevdiklerinizin ve sizlerin sağlığına zarar vermeden kullanabilirsiniz.
Meraklılarına duyurulur.

4 yorum:

  1. Çok güzel olmuş.
    Mevsim geçişlerinde bu tarz değişiklikler çok iyi oluyor. Bir tablo bile bambaşka yapıyor mekanı.

    İkea aksesuarlarınıza da bayıldım. Çok zevkli seçimler

    YanıtlaSil
  2. Zarif Sanat'tan bende geçen hafta bir tablo aldım. Şehir desenli ama çiçek diill. Çok güzel, görenler beğendi, kaliteli.

    YanıtlaSil
  3. zarif sanat evinden melek figürlü ayna almıştım. dediğiniz gibi kargosu çok sağlamdı.ahşap sandık gibi bir paketle gelmişti.

    YanıtlaSil

Düşüncelerinizi paylaştığınız için çok teşekkürler..

Alev