26 Mayıs 2013 Pazar

Saadet Işıl Aksoy ve Cansu Dere Cannes'da

Loreal'in Türkiye yüzü olan oyuncu Saadet Işıl Aksoy ve oyuncu - model Cansu Dere 66. Cannes Film Festivalinde şıklıkları ve güzellikleri ile göz kamaştırmış.
Kırmızı halıda büyük ilgi gören ikili dünyaca ünlü yıldızların yanında bile parlamayı başarmış!


Saadet Işıl Aksoy'un naif gülüşüne alışığız ama asık suratı ve soğuk tavırları ile tanınan Cansu Dere'nin her karede kocaman gülümsemesi beni çok şaşırttı.
Sanırım Cannes'ın büyüsüne kapılıp koyvermiş Cansu Dere.



Saadet Işıl Aksoy daha önce Penelope Cruz ile aynı filmde oynamış ve kırmızı halıda boy göstermişti.
Bu şaşaaya alışık olduğu için  ve Cansu Dere'den daha emin duruyor kırmızı halıda.
Duru güzelliği ve şahane gülümsemesi ile Türkiye'nin en güzel oyuncularından biri olan Saadet Işıl Aksoy Valentino Couture elbisesi, saçı ve makyajı ile kusursuz.




Cansu Dere'ye siyah taşlarla bezeli beyaz Alberta Ferretti elbise çok yakışmış.
At kuyruğu saçları sade gayet hoş ama makyajı biraz yorgun göstermiş gibi geldi bana...



2013 Cannes Film Festivalinde boy gösteren Saadet Işıl Aksoy ve Cansu Dere Türkiye'nin modern yüzünü çok güzel yansıtmış.
İkisini de çok beğendim.
Kocaman alkışşşş...

Saadet Işıl Aksoy'un Cannes'ın kapanış gecesi stili için tıklayın...

3 yorum:

  1. Ben Saadet'in kıyafetini daha çok beğendim.Cansu Dere gibi hoş fiziği olan birinden daha iddalı bir şeyler beklerdim.Birde ilk kez fark ettim gülmek Cansu Dere'ye hiç yakışmıyormuş.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. daha gösterisli diyosunda gprmemis gibi acik sacik yada özgüven eksikliginden kaynaklanmis über gösterisli bi kiyafet giyip icinde kaybolacagina gayet hos sade katilmis ikiside.
      cannes de herkes cok sade olur genellikle

      Sil
  2. Saadet muhtesem gorunuyorrrrrr ama Cansuda hos olmus

    YanıtlaSil

Düşüncelerinizi paylaştığınız için çok teşekkürler..

Alev