29 Mayıs 2013 Çarşamba

Yeni bir alışveriş sitesi; pinamoda.com

Online alışveriş siteleri sayesinde mağazalara uğramaz olduk.
Özellikle aksesuar alışverişlerini bir çok seçeneği bir arada bulduğum için internet üzerinden yapmayı tercih ediyorum.
Geçen hafta çantadan kolyeye, bileklikten küpeye, boyunluktan yaka aksesuarına, yüzükten saate, çantadan cüzdana, i-phone kapağından i-pad kılıfına kadar birçok aksesuarı bir arada bulabileceğiniz pinamoda.com ile tanıştım.
Sitenin sahibi Pınar hanım bana bu yazın favori aksesuarlarından oluşan çok şık bir paket yollamış.



Siteden alışveriş yaptığınızda yukarıdaki şık kutuda özenle paketlenerek adresinize geliyor ürünler.
50 TL ve üzeri alışverişlerde kargo ücreti de ödemiyorsunuz.


Son yıllarda iri kolyeler, kalın bileklikler ve kanat formlu küpeler başrolde biliyorsunuz.
Ben bir taşla üç kuş vurarak sezon modasını yakalamış oldum.


Kanat formlu aksesuarlara bayılıyorum ben.
Bu küpenin gümüş rengi de mevcut sitede onuda almayı düşünüyorum tatile gitmeden.
Çok güzel duruyor değil mi?


Kelepçe şeklindeki bileklik gold aksesuarlarla şahane bir uyum içinde...


Ürünler bijuteri olduğu için renklerde kararma, bozulma yaşanacak mı henüz bilmiyorum.
Islanmadığı ve parfümle temas etmediği sürece sorun yaşamam gibi geliyor, oldukça kaliteli duruyor çünkü ürünler. 

Keyifli alışverişler 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Düşüncelerinizi paylaştığınız için çok teşekkürler..

Alev