1 Haziran 2013 Cumartesi

#geziparki

Geldikleri gibi giderler...
Mustafa Kemal Atatürk


11 yorum:

  1. Bir moda blogu olarak bu durumu paylaşmanız , bir genç olarak beni öyle mutlu etti ki. Çok teşekkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben teşekkür ederim.
      Tek yürek, daima...

      Sil
  2. gezi parki direnisine destek verenlerdenim fakat vatanin bölünmesiyle nasil bir alakasi var hic anlamadim :) bu ideolojik bir durustur, siyasi degil.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sayın başbakanımızın bu ülkeyi bölünmenin eşiğine kadar getirdiğiniz anlayamadınız mı??? Ayrıca bugün öğlen saatleri bizzat oradaydım atılan sloganlardan biride " şehitler ölmez vatan bölünmez" şeklindeydi ve sesleri de gayet gürdü.

      Sil
    2. Ayşe Zülal; Gerçekleri görmemek için nasıl da kapatmışsınız gözünüzü, kulağınızı...
      Şaşırmamak elde değil!!

      Sil
  3. ben de zülala katılıyorum.anlayamadım vatanı bölmeye çalışan kimse yok vatanını sevdiği için o insanlar orda,asıl siz siyasi duruşunuzu belli ettiniz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hiç saklama çabasına girmedim!
      Ne hissediyor, ne görüyorsam o!
      Üzgünüm!!

      Sil
    2. ben gerçekten anlayamadım sizi.twitterda destek veriyorusnuz geziparkına,tayyip istifa ama burda karşıt görüşsünüz.yanlış anlaşılma mı var

      Sil
    3. tamam ben yanlıs anlamışım.göstericiler vatanı bölmeye çalışıyor diyorsunuz sandım.o yüzden siyasi görüşünüz belli yazmıştım.yani aslında Atatürk ten bahsediyor bir de görüşüne bak ne alaka falan demiştim ama işte tamamen yanlış anlama olmuş.özür dilerim.

      Sil
  4. adsız bir kaç saat önce taksimdeydim kendi gözlerimle gördüm.bir grup pkk ve Apo lehine slogan atmaya başladı uzaklaştırdılar.anlamadım rüya mı görüyorsunuz yoksa yandaş mısınız?

    YanıtlaSil
  5. tek yürek, destek için teşekkür ederim...

    YanıtlaSil

Düşüncelerinizi paylaştığınız için çok teşekkürler..

Alev