19 Ağustos 2013 Pazartesi

Dove "Hair Therapy" saç dökülmelerine karşı bakım serisi

Geçen ay denemem için gönderilmişti "Dove" Hair Therapy saç dökülmelerine karşı bakım serisi.
Tüm seriyi denedim ve artık yorumlama zamanı geldi.

Tatil dönüşü deniz ve güneşle yıpranan, rengi açılan saçlarımı boyatmak & bakım yaptırmak için soluğu kuaförümde almıştım. Benimle ilgilenen saç uzmanı saçlarımdaki dökülme için Kerastase'ın yeni çıkan iddialı ve epey pahalı bir bakım serisini önerdi. Ben saçlarımın gürlüğünden şikayet ettiğim ve sık sık ara makasla saçlarımı incelttirdiğim için yanaşmadım.

Dove'un bu serisi tam da böyle bir zamanda elime ulaştığı için hemen denemeye başladım.
Hatta maske hariç tüm seriyi bitirdim.
Gelelim yorumlarıma...


Öncelikle Dove Türkiye'ye hazırladıkları şahane paket için çok teşekkür ediyorum.
Sunum 10 numaraydı 


Saç dökülmesine karşı bakım şampuanı
Şampuanın kokusunu, saçı hacimlendirmesini sevdim. Güzel köpürüyor ve çabucak saçtan arınıyor. Ben her gün banyo yaptığım için yağlanması ile ilgili bir yorum yapmayacağım ki böyle bir iddiası yok zaten bu ürünün! Koparak dökülmeleri azaltmayı vaat ediyor ama maalesef bende işe yaramadı. Günde ortalama 30-40 tel saç kaybediyorum ve gözle görülür bir azalma fark etmedim.

Saç dökülmesine karşı  saç bakım kremi
Saç kremini sevdim. Yine kokusu güzel hatta epey kalıcı. Saçıma ipeksi bir yumuşaklık verdi. Genel anlamda memnun kaldım, saçlarımı taramama bile neredeyse gerek bırakmadı ama dökülmeye bir faydası olmadı.

Saç dökülmesine karşı maske
Saç maskeleri olmazsa olmazım benim. Haftada bir kez mutlaka kullanırım. Sürekli farklı markaları denerim. Dove'dan maske olarak memnun kaldım. Saçımı yumuşattı, ağırlaştırmadı hatta uçlardaki kuruluğu aldı.

Saç dökülmesine karşı yoğun bakım serumu
Serumlara eşim çok meraklıdır. Sürekli eczaneden yeni ürünler alır bu iş için epey para harcar ama benim pek ilgim yoktur. İhtiyacım olmadığı için sanırım :) Oldukça sağlıklı, dolgun ve güçlü saçlara sahibim. İlk kez bu tarz bir serum denedim. Avon'un, Gliss'in, John Frieda'nın saç ucu serumlarını kullanmıştım ama diplere masaj yaparak ilk kez bu ürünü denedim. Gün aşırı gece yatmadan önce saç diplerime uyguladım. 2 haftada saç dökülmesini gözle görülür biçimde azaltmayı vaat ediyor ama bende işe yaramadı. Memnun kalmadım o yüzden.


Dove "Hair Therapy" saç dökülmelerine karşı bakım serisinin kutusu o kadar özenle hazırlanmıştı ki tabi ki atmadım!
Sık kullandığım makyaj ve cilt ürünlerimi yerleştirdim içine.
Yaz tatili için de şahane bir makyaj kutusu olacak!

Teşekkürler Dove Türkiye.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Düşüncelerinizi paylaştığınız için çok teşekkürler..

Alev