3 Eylül 2013 Salı

Grinin Elli Tonu filminde Christian Grey ve Anastasia Steele'i kim oynayacak?

Tüm dünyada ve Türkiye'de haftalarca en çok satanlar listesinde yer alan "Fifty Shades of Grey" yani "Grinin Elli Tonu" kitabını duymayan, okumayan kalmamıştır sanırım. Ben üç kitabı da arka arkaya, bir solukta okudum! Kitabı bir çok sevenler bir de fazla erotik ve basit bulanlar var. Ben erotizm arkasında yaşanan hikayeye odaklandığım ve Christian Grey'in tutkusuna, aşkına hayran kaldığım için seven tarafta yer alıyorum.
Kitap bu kadar sevilip beğenilince sinema filmi olması kaçınılmazdı tabi!
Önümüzdeki yaz vizyona girmesi planlanan filmde Edebiyat öğrencisi güzeller güzeli Anastasia Steele ve çekici iş adamı Christian Grey'in aşkını izleyeceğiz. Kitabın yazarı E.L. James merakla beklenen filmin başrol oyuncularını sonunda açıkladı. Christian Grey'i 33 yaşındaki İngiliz oyuncu Charlie Hunnam canlandıracakmış. -Gelen tepkiler üzerine Elli Ton Jamie Dornan oldu- Anastasia Steele'i ise Don Johnson ve Melanie Griffith'in 24 yaşındaki model ve oyuncu kızları Dakota Johnson oynayacakmış.
Bilindik yüzler yerine fazla tanınmamış oyuncuları seçmeleri isabet olmuş bence!


Kitabı okurken Christian Grey'i gözümde canlandırdığım kişi -yukarıdaki fotoğrafta ki hali- Charlie Hunnam'ı andırıyordu.
Beni çok rahatsız etmedi o yüzden...



Düzeltme
Christian Grey rolünü oynayacak olan Charlie Hunnam gelen eleştirilere dayanamayıp filmden çekildi.
Onun yerine severek izlediğim Once Upon a Time'da Şerif Graham'ı canlandıran Jamie Dornan getirildi.
31 yaşında, evli ve baba olmaya hazırlanan model - oyuncu Jamie Dornan neyse ki kitabın fanatiklerinden kabul gördü!
Gözümüz gönlümüz açılacak resmen :)


Masum Anastasia Steele için Dakota Johnson güzel bir seçim olmuş mu sizce?

12 yorum:

  1. Henry Cavill ve Mila Kunis daha iyi seçimler olabilirdi... Benim Christian Grey'im ya Henry Cavill, ya Ryan Gosling ya da Bradley Cooper

    YanıtlaSil
  2. Ana tamamda Grey olmadı yaaa! Ben hep gözümde matt bomer i canlandırmıştım :(( uff çok üzüldüm şimdi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence de kesinlikle matt bumer olmaliydi.. Kitabi okurken gozumde matt bumer canlaniyor... Matt bumer'in oynamasi daha iyi olur .

      Sil
    2. Bence de yaa. Christian ,Matt bumer olmali!!!

      Sil
  3. kesinlikle sana katiliyorum Hayatin tatlari, benim icin de Christian Grey hep Matt Bomer olarak kalacak, ben daha iysini dusunemiyorum sahsen. isin kotusu ilk 2 cildi hep kafamda matt referansi olarak okudum ama simdi biliyorum ki o olmayacak, 3. cildi okurken aklim karisacak hep , cok uzuldum cokkk
    Sultan

    YanıtlaSil
  4. Ian Somerhalder bence kesin daha iyi olurdu. Christian'ın o soğuk ifadesini bence buz mavi gözleri ile en iyi o canlandırırdı. Charlie Hunnam bizim Ömercik'e benziyor. Gidip süt alasım geldi. Bu adamda o soğuk zengin tavrı yok. Kızda daha iyisini bulabilirlerdi bence...

    http://dunyakucukbenbuyuk13.blogspot.com

    YanıtlaSil
  5. Ya sakami yapiyorsunuz Matt Bomer ve Alexis Bledel den baskasi olmamaliydi berbat bi secim olmus bütün hevesim kacti izlemeyi asla düşünmüyorum! !

    YanıtlaSil
  6. ben beğenmedim favorim tabi ki Matt Bomer ve Alexis Bledel

    YanıtlaSil
  7. Ben ikisini de beğendim çok tanınmamış oyuncular olmasını tercih ediyordum zaten,benim kafamda da Alexander Skarsgard vardı ama dediğim gibi seçimleri beğendim :)

    YanıtlaSil
  8. Erkek yuzde bin yuz matt bomer olmaliymis.hic başka alternatif yok.kadin ise Günümüzden birini bulamadım. Bu kızlar hep kusurlu. Iddiasiz ama kusursuz bir tip olmalıydı, adamın asik olacağı tipler bu kızlardan biri olamaz.tipsiz bunlar resmen.benim kafamdaki tip sophie marcaeu gibi olmaliydi.duru, iddiasiz fakat kusursuz.

    YanıtlaSil
  9. Of ya bence de kesinlikle matt bumer olmaliydi... Chtistian rolune en uygun kisi matt bumer..

    YanıtlaSil
  10. Matt bomer net! Yenisi bu kitap için Resmen hayal kırıklığı.

    YanıtlaSil

Düşüncelerinizi paylaştığınız için çok teşekkürler..

Alev