16 Aralık 2013 Pazartesi

Denedim; Garnier sivilce karşıtı serinletici roll-on

Garnier'in sivilce karşıtı serinletici roll-on'u ile ilgili bir kaç blogda olumlu yazı okumuştum.
Karma bir cildim olduğu için dönem dönem çene bölgemde sivilcelenme sorunu yaşıyorum.
Cildim iz kalmasına pek müsait değil ama yine de iyileşmesini beklemek sıkıcı oluyor!
Sivilceli bir dönemimde Gratis'te denk gelince bir şans vermek istedim.

Özellikleri 
-Sivilce karşıtı,anında rahatlatıcı etkiye sahip, izleri yok etmeye yardımcıdır.
-İzleri yok etmeye yardımcı ekstra arındırıcı formül içerir.
-Yeni devrimci roller üzerindeki topu hemen yatıştırmaya ve cildinizi serinletmeye yönelik tasarlanmıştır.
-Kolay kullanımı uygulama alanında anında kurutma sağlar ve hareket halindeyken siyah noktalara karşı korunmasına yardımcı olur.
-Test edilen kişilerin %76’sında anlık kurutma etkisi yarattığı kanıtlanmıştır.


Çantada taşınabilecek bir boyutta olduğu için ben sivilceli dönemlerimde mutlaka yanımda taşıdım bu ürünü.
Serinletici ve yatıştırıcı bir etkisi var.
Bende genel olarak iz kalma sorunu olmadığı için bu konuda pek bir şey söyleyemeyeceğim.
Genel olarak memnun kaldığım bir ürün oldu.
Özellikle ağrılı sivilceleri yatıştırmakta epey etkili.
Garnier Roll-On'u ben Gratis'ten 16 TL'ye almıştım.
İndirim dönemine denk gelirseniz mutlaka bir şans verin.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Düşüncelerinizi paylaştığınız için çok teşekkürler..

Alev