19 Şubat 2014 Çarşamba

Parfüm tepsisi

Ne zamandır yatak odasında parfümlerimi koymak için şık ve güzel bir tepsi arıyordum.
Cam ve ferforjelere baktım ama istediğimi bulamadım.
Polyester modelleri incelerken bu sitede tam aklımdaki renk ve modeli bulunca hemen sipariş ettim.
1 hafta sonra da elime geçti.
Böyle de güzel ama ben içine biraz kullandıktan sonra ayna kestirmeyi düşünüyorum.
Ne dersiniz?


Gördüğünüz üzere parfümde favori markam Burberry.
"Burberry Classic" eşimin ilk hediyesi bana. O yüzden çok özel. 15 yıldır falan kullanıyorum, bıkmadan...
"Burberry Weekend" yaz aylarında olmazsa olmazım. Taze, fresh bir koku...
"Burberry London" ile ise 2-3 yıldır aşk yaşıyorum. Mevsimsiz, zamansız bir koku bence.
"SJP Lovely" yi Sevil'de buldukça stokluyorum. Hiç bitmesin istediğim bir koku. Çiçeksi, mis ve oldukça kalıcı...
"Yves Rocher Evidence" ise zarif, çiçeksi ve hafif odunsu bir koku.
"Chopard Wish" ve "Cacharel Noa" şişesini sevip aldığım ama pek benlik olmayan iki parfüm.
"Victoria's Secret Supermodel" ise günlük, çiçeksi...



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Düşüncelerinizi paylaştığınız için çok teşekkürler..

Alev