14 Nisan 2014 Pazartesi

Denedim; Tangle Teezer Salon Elite Tarak

İngiliz kuaför Shaun Pulfrey'in mucidi olduğu, "mucize" tarak olarak lanse edilen Tangle Teezer ile ilgili övgü dolu sözlere blog ve youtube kanallarında çok rastlamıştım.
Saçlarım katlı, gür ve orta uzunlukta şu an.
Özellikle ıslakken -dip kısımları- taramakta zorlanınca bir şans vermek istedim bu tarağa.



Tangle Teezer taraklar en karışık saçları bile acısız ve kolay açıp, saçlardaki kırıkları ve dökülmeyi önlerken  daha canlı ve parlak yapmayı vaat ediyor.
Bir tarak için oldukça iddialı değil mi?


Ben kuaförlerin işlerini kolaylaştırmak için hazırlanan, ıslak ve kuru kullanım için uygun "Salon Elite" modelini aldım.
Islak / kuru saçta denedim ve çok başarılı buldum.


Kırılma ile ilgili yorum yapmak için belki erken ama özellikle koparak dökülmeleri önlediğini ve tek hareketle saçı kolayca açtığını söyleyebilirim.


Avuç içine kolayca sığan ve ele çok iyi oturan bu tarağın kuru ya da ıslak saçlarınızı koparmadan ve acıtmadan taramayı vaat eden klasik modeli The Original, uzun saçlar için duşta kullanmak için tasarlanmış Aqua Splash, çantanızda taşıyabileceğiniz kapaklı versiyonu Compact Styler, bir de kız çocukları için banyo sonrası saç tarama kabusunu keyifli bir hale Magic Flowerpot versiyonu var.


Ben Tangle Teezer Salon Elite tarağı 42 TL'ye Morhipo'dan aldım ama elimdekini eşime kaptırınca The Original modelini  Lidyana.com dan sipariş ettim.

Şimdi onun yolunu gözlüyorum ♥ 

3 yorum:

  1. Peki sizce the orginal modeli mi yoksa salon elite modeli mi?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. The Original derim ben. Islak saçta daha başarılı bence.. Kozmela.com'a indirimli gelmiş az önce mail geldi.. bir bakın isterseniz..

      Sil
  2. Evet ben de o maili görüp almaya karar verdim :) Sizin ikisini kıyaslama şansına sahip olduğunuzu gördüğümden size danışmak istedim. Teşekkürler :)

    YanıtlaSil

Düşüncelerinizi paylaştığınız için çok teşekkürler..

Alev