17 Kasım 2014 Pazartesi

Yeni parfümüm My Burberry...

Burberry'nin kokularını genelde seviyorum.
Kate Moss ve Cara Delevingne'nin yüzü olduğu yeni kokusu "My Burberry'yi de ilk çıktığı günden beri çok merak ediyordum.
Geçenlerde Sephora'de denedim ve bayıldım!
Önce kokusuna sonra da fiyatına :)

Şaka bir yana klasik Burberry parfümlerinin fiyatları ile karşılaştırdığımızda neredeyse 2-3 misli daha pahalı olduğunu gördüm. Tam o sırada bir arkadaşım İtalya'ya gidiyordu ve oradan biraz daha uygun bir fiyata getirdi bana sağ olsun.


My Burberry'nin kokusu nasıl derseniz "yağmur sonrası Londra bahçelerinin kokusunu anımsattığı" söyleniyor. Koklamadığım için karşılaştırma yapamayacağım ama tam bir sonbahar / kış kokusu olduğunu rahatlıkla söyleyebilirim. Zaman sınırı tanımayan efsanevi Burberry trençkotlarından esinlenerek hazırlanan bu koku şık tasarımı ile de dikkat çekiyor.


My Burberry'nin üst notalarında tatlı bezelye ve bergamot yağı, orta notalarında Sardunya, altın ayva ve frezya, alt notalarında ise Türkiye'de yetiştirilen Şam gülü, Fransa'da yetişen Centifolia gülü ve paçuli yağı bulunuyor.


Burberry, Londra'nın yağmur sonrası büyüleyici kokan çiçek bahçelerinden esinlenerek yarattığı My Burberry oldukça kalıcı ve fresh bir koku.


 Dünyaca ünlü moda ikonları Kate Moss ve Cara Delevingne'nin yüzü olduğu My Burberry'yi ben çok sevdim.
Siz de karşınıza çıkarsa bir deneyin derim.
Pişman olmazsınız 

2 yorum:

  1. Güzel günlerde kullanın. tasarımı güzelmiş eminim kokusu da öyledir :)

    YanıtlaSil

Düşüncelerinizi paylaştığınız için çok teşekkürler..

Alev