17 Şubat 2015 Salı

Ünlülerin sokak hali - 50

Bu hafta ünlülerin sokak halinde Alessandra Ambrosio, Chloe Moretz, Emma Roberts, Kristen Stewart, Reese Witherspoon, Charlize Theron, Ashley Tisdale, Kim Kardashian, Dakota Johnson, Heidi Klum, Hilary Duff, Emmy Rossum, Lucy Hale ve Bella Thorne var.


Alessandra Ambrosio spora ve spor giyime düşkün.
Jeanler ve düz pabuçlar vazgeçilmezi olmaya devam ediyor.


Chloe Moretz'in yırtık skinny jeanini sevdim, paçalarını içeri katlamasını sevmedim!
Gülümseyişine ve atletinin üzerinden gözüken dantelli sutyenine ise bayıldım ♥
Spor ama seksi...


Emma Roberts bu hafta siyahlara bürünmüş!


Kristen Stewart'ın bu hafta favorisi sneakerlar ve skinny jeanler olmuş.


Reese Witherspoon hırka ve kazaklarını etek, skinny ve yırtık jean ile tamamlamış.


Charlize Theron'un bol gömleğini, deri skinnysini ve LV çantasını sevdim ♥


Ashley Tisdale'de bu hafta siyah rengi üç farklı stilde kullanmış.


Kim Kardashian'a bakınca iri kalçalı kadınların nasıl giyinmemesi gerektiğini bir kez daha görmüş oluyoruz!


Dakota Johnson'ın kafası belli ki bu hafta epey karışmış!


Heidi Klum'ın skinnyli kombinlerini sevdim ben ♥


Hilary Duff elinden düşürmediği kahvesiyle vasat bir hafta geçirmiş!


Emmy Rossum da bu haftanın "silik" güzellerinden...


Lucy Hale'in sokak haline bayıldımmm ♥


Bella Thorne tam bir şeker kız Candy olmamış mı?

devam edecek...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Düşüncelerinizi paylaştığınız için çok teşekkürler..

Alev