8 Mart 2016 Salı

Yves Rocher Işıltılı Mozaik Pudra

Yves Rocher benim sevdiğim markalar arasında yer alıyor.
Doğum günlerinde müşterilerini unutmamaları, hediye ve indirim olanağı sağlamaları oldukça hoşuma gidiyor.
Serum Vegetal serisindeki gündüz, gece kremi, serumu ve göz kremini kullanıyorum şu an.
Onun dışında Evidence ve Jasmine parfümü, makyaj fırçaları, çift fazlı temizleyicisi, yağlı saçlar için olan şampuanı, ojeleri, dudak ve kaş kalemleri sevdiğim ürünleri arasında yer alıyor.
 Yaz için aydınlık duran, ışıltılı bir pudra ararken yılbaşı koleksiyonunda yer alan Mozaik Pudrayı keşfettim.
Biliyorsunuz Yves Rocher alışverişleri sırasında puan biriktiriyorsunuz.
Bende biriken puanlarıma bu pudrayı ücretsiz olarak aldım.


Ürünün açıklamasına gelince;

Doğal ışıltı kazanmış ve aydınlanmış bir ten sahibi olmak istiyorsanız bu ürün tam size göre!
Birbiriyle uyumlu 5 muhteşem rengin bir araya gelmesiyle oluşan pudra, cildinize aydınlık kazandırır, ten renginizi mükemmelleştirir. Şeftali, kahve, krem, pembe ve sarı renklerinin uyumlu birliteliği cildinizi aydınlatır. İçindeki aynası ile kullanım kolaylığı sunan pudranın bitkisel formülü Bambu Tozu içerir.


Ürünü henüz denemediğim için izlenimlerimi paylaşamayacağım maalesef :(
Altın detaylara sahip ambalajının oldukça şık olduğunu söyleyebilirim ama! 
10.5 gr olduğunu da düşünürsek epey bereketli bir ürün.  

İçerisinde aynası olduğu için çantada taşımak için de ideal.
Yves Rocher'ın logosu şeklindeki insanı büyüleyen simler ilk fırça darbesinin ardından kayboluyor!
O yüzden ben kullanmaya kıyamayacağım bir süre...


Yves Rocher Işıltılı Mozaik Pudra'nın etiket fiyatı 74.90 TL
Ben alırken mağazada %30 indirim vardı!
Daha öncede belirttiğim gibi ben biriken puanlarımı kullandığım için ücret ödemedim.
Dünya Kadınlar Günü öncesi hoş bir hediye oldu bana anlayacağınız!
Siz de Yves Rocher'dan alışveriş yapıyorsanız puanlarınızla kendinizi böyle şımartabilirsiniz!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Düşüncelerinizi paylaştığınız için çok teşekkürler..

Alev