27 Mayıs 2016 Cuma

A101'de Golden Rose Matte Lipstick Crayon rujlar indirimde

Golden Rose'un Matte Lipstick Crayon rujları geçen yıldan beri oldukça popüler.
Ben şimdiye kadar almamıştım ama A101'de kasanın yanında 7.95TL'ye satıldığını görünce dayanamadım ve denemek istedim.


Bizim evin yakınındaki A101'de sadece 02 ve 11 numaraları kalmıştı.


Golden Rose Matte Lipstick Crayon kalem rujlar hem mat hem kadifemsi hem de yumuşacık.
Bu ruju çantanıza atarsanız dudak kalemi taşımanıza gerek kalmaz!
Sürümü de oldukça kolay ve pratik.
Benim dudağımda 3 - 4 saat kaldı 11 numara.
Diğer rengi henüz denemedim ama çok güzel bir mat bordo...


Golden Rose Matte Lipstick Crayon rujların bence tek olumsuz tarafı kalemtıraşla açılması!
Onun dışında hiç bir olumsuz yanı yok!
Bunu eğer dert etmiyorsanız mutlaka deneyin bence...

1 yorum:

Düşüncelerinizi paylaştığınız için çok teşekkürler..

Alev