19 Ağustos 2016 Cuma

Sleek Matte Me Ultra Smooth Matte Lip Cream Birthday Suit

Sleek Makeup Gratis ile Türkiye'ye gelince çok merak ettiğim Matte Me serisinde yer alan likit mat rujlarını denemek istedim. İlk tercihim bu serinin en meşhur rengi olan 436 numaralı Birthday Suit oldu. Mağazada son kalan ruju yakalamış olmamda etkili olabilir :D


Ben likit mat rujlardan The Balm ve Pastel'in rujlarını denedim.
Çok tecrübeli değilim belki ama Sleek'in Matte Me Ultra Smooth Matte Lip Cream serisinde yer alan Birthday Suit rengini sevdim. Kendime de yakıştırdım.


Bu serideki diğer renklerde böyle mi bilmiyorum ama Birthday Suit sürdükten kısa bir süre sonra sabitleniyor. Üzerine ikinci katı geçtiğiniz zaman çok tatlı bir gül kurusu/nude tonu çıkıyor ortaya. Günlük kullanım için oldukça ideal. Ben likit mat rujlardan önce peeling, nemlendirici ve dudak bazı adımlarını uyguladığım için benim dudaklarımda bu ruj kuruluk, çizgilenme gibi sorunlar yaşatmadı.


Kuruyana kadar dudaklarınızı (yaklaşık 1 dk) birbirine değdirmezseniz çok güzel bir bitiş elde ediyorsunuz. Gün içinde yağlı bir şeyler yerseniz ortalardan çıkmaya başlıyor. Tazelerken sorun çıkarmıyor, yama yama durmuyor ama...
Çift fazlı makyaj temizleyicileri ile de rahatlıkla çıkarıyorum.


Sleek Matte Me Smooth Lip Cream Birthday Suit'i Gratis'ten 29.90 TL'ye satın aldım.

1 yorum:

  1. bu renk bana uymadı ama geçen gün yazdığım velvet slippers rengini severek kullanıyorum..

    YanıtlaSil

Düşüncelerinizi paylaştığınız için çok teşekkürler..

Alev