2 Eylül 2016 Cuma

Revlon Colorstay Fondöten / Karma ve Yağlı cilt (180 Sand Beige)

Revlon'un en meşhur fondötenlerinden biri Colorstay.
Benim de kusursuz cilt istediğimde elimin gittiği uygun fiyatlı bir ürün.
Normal-kuru ciltler ve karma/yağlı ciltler için iki ayrı versiyonu var.
Benim cildim karmadan yağlıya dönük olduğu için "oil skin" olanını kullanıyorum.
Rengim ise 180 sand beige.


Revlon Colorstay Fondöten ile ilgili izlenimlerim ise;

- Ben ten ürünlerini elimle kullanmayı sevmediğim için genelde nemli bir makyaj süngeriyle uyguluyorum. Bu sayede hem daha pürüzsüz bir bitiş sağlıyor hem de çok daha ince bir uygulama elde etmiş oluyorum.
- Benim kullandığım versiyon pudra bitişli olduğu için ciltteki fazla yağı kontrol ediyor. Bu yüzden ekstradan pudra ile sabitlemeye gerek duymuyorum.
- Spf 15 güneş koruması içeriyor.
- Cilt ile kolayca bütünleşiyor ve kesinlikle ağırlık yapmıyor.
- 24 saat kalıcılık vaat ediyor ama ben 8 saate kadar deneyimledim ve oldukça başarılı olduğunu söyleyebilirim.
- Renk skalası oldukça geniş.



Bu ürünün tek eksi yanı pompasının olmayışıydı ama neyse ki ambalajı yenileyerek o sorunu da çözdüler. Benim içim artık kusursuz!!!


Revlon Colorstay Fondöten kapatıcılığı ve kalıcılığı ile ünlü Estee Lauder Double Wear Fondötene muadil olarak gösteriliyor ki onun fiyatının 150 TL civarında olduğunu düşünürsek bu ürün 5'de 1 fiyata satılıyor.
Kapatıcılığı yüksek, ciltte ağırlık yapmayan ve gün boyu kalıcı, uygun fiyatlı bir fondöten arıyorsanız bu ürünün testerını deneyin bence.

Revlon ürünlerine Watsons mağazalarından ulaşabilirsiniz.
Ben bu ürünü %40 indirimde 30 TL'ye satın aldım.

2 yorum:

  1. Merhaba, ben de yıllardır revlon 180 kullanıyorum, fakar artık Türkiye’de satılmaması sebebi ile muadili olarak bahsettiğinin estee lauder doyble wear ı denemek istiyorum. Fakat numarasını kestiremiyorum. Denediyseniz sizce revlon 180 in karşılığı hangi tondur? Çünkü bu tonu başka markalarda bulamıyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, bronzlaşma dönemine göre renk farklılık gösteriyor ama 2c3 fresco rengine bakabilirsiniz. Mağazada deneme imkanı yoksa -30 küsur renk var çünkü- Estee Lauder'ın kendi online sitesinde güzellik uzmanları ile sohbet et butonu var. Oradan renk konusunda yardım ediyorlar. Sevgiler...

      Sil

Düşüncelerinizi paylaştığınız için çok teşekkürler..

Alev