19 Eylül 2017 Salı

Denedim; Eda Taşpınar Bronzing Bomb

Sosyal medyada Eda Taşpınar'ın güneş ürünleri ile ilgili övücü/yerici bir sürü yazı okudum.
Güneş yağını kullanan arkadaşlarım vardı ama bu el bombası şeklindeki Bronzing Bomb'ı yakın çevremde kullanan kimse yoktu.
Geçen sene Didim Watsons'da testerını denemiş ve yapısını çok sevmiştim. Sürdüğüm an ışıltılı bir cilt tonu elde etmeme rağmen yapış yapış bir his bırakmamıştı.
O günden beri almak istiyordum ama Bronzing Bomb'ın 75 TL'lik fiyatı bana çok geliyordu. Bu seri de inatla indirime girmedi! Bu yaz tam tatil öncesi Trendyol'dan 20 TL'lik indirim çeki + ücretsiz kargo fırsat diye bir mail geldi. Bende fırsat bu fırsat Eda Taşpınar Bronzing Bomb'ı deneyeyim dedim!


Yanmaktam korktuğum için direk güneş yağı ile sezonu açamam!
Ben yazın genellikle uzun tatiller yaptığım için ilk hafta 50+ koruyucu içeren suya dayanıklı güneş kremlerini tercih ederim. Daha sonra 30 ve 20 faktöre geçiş yaparım. Beyaz tenli olduğum için rüzgarda kalıp farkında olmadan kıpkırmızı olmuşluğum ve bir kaç gece uyuyamamışlığım var!! O yüzden ilk hafta hep yüksek koruma tercih ederim. Vücut yağlarında ise Garnier, Nivea, Hawaiian Tropic gibi bir çok markayı denedim ama onların elde bıraktığı o yapış yapış hissi pek sevmiyorum. Plajda kitap okuyorsun, çantanı, telefonunu kurcalıyorsun her yer yağ içinde kalıyor!
Bu ürünün en güzel yanı hızlıca emilmesine rağmen ışıltıyı koruması ve yağlı his bırakmaması...
Ben yüksek güneş koruyucu ürünler kullandıktan sonra Eda Taşpınar Bronzing Bomb'ı denemeye başladım ve hiç kızarmadan 3-4 günde 1'er saat güneşlenerek direk bronzlaştım. Etrafımdakilerin yorumları da sen hep bronzlaşırsın ama hiç bu renk olmamıştın şeklinde oldu!
O yüzden ben bu ürünü kendi deneyimlediğim şekliyle çok sevdim.
Sanırım 200ml'lik bu şişe önümüzdeki yaz da bana yeter. Ama bitince fiyatını düşünmeden yine alırım :)

Belki yaz bitti ama önümüzde daha nice yazlar var :D
Not alın derim...

2 yorum:

  1. ben de hep alayım diyorum ama 40 tl civarındaki fiyatı bana fazla geliyor.. yine de seneye bir indirim kollayıp alacağım ..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence de biraz bronzlaştıktan sonra bir şans ver. Seveceğini düşünüyorum :)

      Sil

Düşüncelerinizi paylaştığınız için çok teşekkürler..

Alev